Proces tworzenia logo
Krok 1 - Zamówienie wykonania szkiców.
Klient wpłaca zadatek którego wysokość jest ustalana indywidualnie, na podstawie opisu projektu.
Wszelkie informacje / wytyczne, dotyczące logo, powinny znaleźć się w mailu z zamówieniem, np.:
- Nazwa firmy*, działalność*, slogan* lub napisy*, które mają znaleźć się w obrazie logo
- Branża*
- Preferowana kolorystyka
- Loga, które przypadły Państwu do gustu (linki lub załączniki)
- Słowa kluczowe, z którymi ma kojarzyć się logo
- Inne uwagi
Krok 2 - Wykonanie szkiców.
W przeciągu 5 dni od zamówienia projektujemy szkice logo i wysyłamy je pocztą elektroniczną do Klienta.
Krok 3 - Wybór szkicu.
- Klient zatwierdza szkic lub
- dokonuje wyboru szkicu (z przedstawionych projektów) i informuje nas o preferowanych poprawkach (Krok 4) lub
- rezygnuje z dalszych prac, nie ponosząc dodatkowych kosztów*
* Wszelkie prawa do wykorzystywania przedstawionych projektów zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie, wykorzystywanie, udostępnianie i publikowanie jakiejkolwiek części lub całości wyłącznie za zgodą Mediano - Paweł Borowiec. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. nr 24, poz. 83 ze zmianami).
Krok 4 - Poprawki.
Po wybraniu szkicu, Klient informuje nas o poprawkach. Na każdą poprawkę przewiduje sie 1 dzień roboczy.
Ilość rund poprawek zależna jest od wybranego pakietu.
Zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z wykonania zlecenia, w przypadku przekroczenia ilości poprawek w wybranym pakiecie, jeśli Klient nie życzy sobie zmiany pakietu na wyższy.
Krok 5 - Finalizacja.
Po zakończeniu prac nad projektem wystawiana jest faktura, po opłaceniu której, przesyłamy drogą elektroniczną pliki logo w formatach wymienionych w danym pakiecie.

